Diagnosia > Higiezinen jarduerak
Balio proposamena
Zein da zure erakundearen eskaintzaren balio bereizgarria? Zergatik aukeratzen du bezeroak zure erakundea lehiakideen aurretik?
Kalitatezko lehengaiak, produktuak eta zerbitzuak, prozesu eraginkorretan oinarrituta eta kostuetan lehiakorrak izatea ahalbidetzen dutenak.
Marka posizionamendua, esklusibotasuna, hautemandako kalitatea, merkatuaren aintzatespena, etab.
Diseinu formala, diseinu funtzionala, diseinu ergonomikoa, etab.
Bezero desberdinen behar espezifikoetara egokitutako produktuak eta zerbitzuak. Eskaintza indibidualizatua, produktu modularrak, etab.
Eskaintza berean integratutako produktu eta zerbitzuen estaldura osoa, bezeroen behar guztiei erantzuten diena.
Ingurumena eta gizartea errespetatzen dituzten produktuak eta zerbitzuak. Gardentasuna, ekodiseinua, birziklagarritasuna, etab.
Erabiltzeko erraztasuna, irisgarritasuna eta produktuarekiko edo zerbitzuarekiko interakzio egokia, erosketa egin aurretik, bitartean edota ondoren.