eu · es

Kalitatezko zerbitzuak

Eredu honen bitartez, enpresek kalitate prozesuetan oinarritutako zerbitzu irtenbideak hornitzen dituzte, etengabeko hobekuntzan bermatuta, erabiltzaileak eta bezeroak ardatz hartuta. Enpresa horien erronka da euren zerbitzuak etengabe hobetzea, honako hauei erantzuteko: bezeroen eskakizunen bilakaera etengabeari, proposamen eta irtenbide berriekin eboluzionatzen duten lehiakideei eta merkatuak kostuetan ezartzen duen presioari. Aitzitik, zerbitzuaren eta garatzen dituzten estandarren sendotasunak enpresei aukera ematen die bezeroentzako balio erantsia sortzeko, eta beren zerbitzuetan bezeroen leialtasuna sustatzen duen gardentasuna erakusteko. Enpresa horien diru sarrerak produktua saltzeko mekanismo klasikoen bidez lortzen dira.

Bezeroei balioa ematea
Merkatuaren segmentazioa, bezeroekiko harremana, komunikazio eta banaketa kanalak
Balio sorrera
Jarduera, baliabide, gaitasun eta aliantza gakoak
Balio atzematea
Diru sarreren mekanismoak eta kostuen estruktura
Balio proposamena
Produktu, zerbitzu eta bezeroentzako balioa
Kalitatezko zerbitzuak

Adibideak

«

Arin Express mezularitzako enpresa da, espres garraioko zerbitzuak egiten dituena. Enpresak sakon ezagutzen ditu jasotzeko eta banatzeko prozesuak Europa osoan, batez ere industria-sektorean (automobilgintza eta aeronautika). Enpresa kalitate sistema estandarren edota zerbitzu zorroen arabera ziurtatuta dago.

»
«

IKEI aholkularitza-zerbitzuak ematen dituen enpresa da. Bezeroak euren erakundeen orainerako eta etorkizunerako funtsezkoak diren ekintzak aztertzen, erabakiak hartzen, planifikatzen eta gauzatzen laguntzen ditu. Enpresak kualifikazio handiko eta askotariko prestakuntza akademikoa duten pertsonak ditu, eta kalitate-sistema estandarren eta/edo zerbitzu-karten arabera ziurtatuta dago.

»

Arrakasta faktoreak

  • Prozesu efizienteak eta fidagarriak
  • Prozesuen eta instalazioen berrikuntza
  • Langile kualifikatuak eta ahalmen industriala

Erronkak

  • Ezagutzaren kudeaketa
  • Prozesuen berrikuntza
  • Material berriak

Erlazionatutako patroiak

Pertsonalizazioa

Pertsonalizazioa

Eredu honen bitartez, produktu, ingeniaritza edo zerbitzuko irtenbide pertsonalizatuak eskaintzen dituzten enpresek bezeroen behar eta aurreikuspenei erantzuten diete, beren prozesuak eta jarduerak egokituz (diseinua, fabrikazioa, zerbitzuak egitea, etab.). Enpresak gai dira beren eskaintza eta prozesuak egokitzeko bezeroen eskakizunei erantzuteko, arin eta modu lehiakorrean erantzunez, bezeroarekin zuzenean hitz eginez eta haren baldintzak ulertuz eta betez.

Irtenbide integralak

Irtenbide integralak

Eredu honen bitartez, enpresek bezeroaren premia bati erantzuten dioten produktu, osagai, teknologia eta zerbitzuetan oinarritutako konponbide integralak hornitzen dituzte, eta horiek balio proposamen bateratu baten bidez integratzeak sinergia eta onura handiak sortzen dizkio bezeroari.

Diseinua eta marka

Diseinua eta marka

Eredu honen bitartez, markaren irudi indartsua duten enpresak biltzen dira, erabiltzaileen diseinua eta esperientzia egiten dutenak, hori baita beren produktu eta zerbitzuen elementu bereizgarria. Beren eskaintza, kasu askotan, segmentatuta dago eta bezero tipologia desberdinei erantzuten die, bezeroen behar espezifikoetara zuzendutako diseinuarekin.

Integratzailea

Integratzailea

Eredu honen bitartez, enpresek balio kateko jarduera gehienak kudeatzen dituzte. Horrenbestez, balioa sortzeko prozesuan behar diren baliabideak eta gaitasunak kontrolatzen dituzte, intsumoen hornikuntzatik hasi eta bizitza erabilgarriaren amaieran produktua berreskuratzeraino.

Fokalizatuak

Fokalizatuak

Eredu honen bitartez, enpresek balio katearen oinarrizko konpetentziei erreparatzen diete. Balio kateko gainerako segmentuak azpikontratatu eta aktiboki koordinatzen dira. Horrek aukera ematen dio enpresari kostuak murrizteko eta hornitzaileen eskalako ekonomiei etekina ateratzeko. Gainera, oinarrizko konpetentziak kontzentratzeak errendimendua areagotu dezake.

Aldatzearen kostuak

Aldatzearen kostuak

Eredu honen bitartez, enpresek bezeroen hornitzailea, produktua edo zerbitzua aldatzeko aukera baldintzatzen duten produktuak eta zerbitzuak eskaintzen dituzte. Enpresak aldaketaren kostu horiek sortzen ditu mekanismo teknologikoen bidez edo interakzio handiko produktu eta zerbitzu paketeak eskainiz. Estrategia komun bat da produktu nagusia prezio baxuan edo baita doan ere eskaintzea, eta horren inguruko erabili eta botatzeko produktuak marjina handiekin saltzea.

© 2024 MONDRAGON UNIBERTSITATEA